Få den rigtige vicevært til jeres ejendom
vicevært

Få den rigtige vicevært til jeres ejendom

Hvis du bor i en etageejendom er der ofte en vicevært tilknyttet. Det kan være en selvstændig vicevært i har ansat eller det kan være en som er ansat hos en ejendomsservice. En vicevært har mange forskellige serviceopgaver og vil være den person, der ofte vil kende jeres ejendom på godt og ondt. Derfor er det vigtigt at i finder den rigtige som ikke alene kan vaske trapper, men også kan vurdere om der er behov for at se nærmere på et problem, inden det udvikler sig og bliver endnu dyrere. 

Hvad laver en vicevært

En vicevært har mange forskellige opgaver. Hvilke er noget i i bestyrelsen har fundet ud af han skal varetage. Det er typisk opgaver som snerydning og vask af opgangen, til at varetage ind og udflytning af nye og gamle beboere. Hvis i har valgt at have en vicevært fra en ejendomsservice, så er det vigtigt at i får lavet en aftale, der er flexibel nok til at viceværten kan foretage ad hoc små reparationer og kan bruge tid på opgaver, der kan opstå uden varsel. Det uden at i skal betale enorme ekstra summer. 

Valg af ejendomsservice

Når i skal vælge en ejendomsservice er det en god ide at starte med at kontakte flere og høre hvad de kan tilbyde jeres ejendom. Få samtidig nogle referencer på nye og gamle kunder og find ud af om det har eller er glade for deres valg. Det er er vigtigt at finde ud af er om der er noget der går igen hos flere af dem. Positivt som negativt, men er det negativt, er det vigtigt at få taget forbehold for det i jeres aftale med ejendomsservice.

Det samme gør sig selvfølgelig gældende, hvis i har valgt at ansætte en uafhængig vicevært, som ikke er ansat hos en ejendomsservice.